Bønneplakater: be for din familie

Postet 2020-01-14
Praktiske vaner i en full hverdag

Januar er en fin måned til å starte med gode vaner. En vane som har betydd mye for oss er daglig bønn. For noen år siden fant vi ut at det er til stor hjelp å henge opp bønnelapper, plakater og bibelvers der vi lett kan se dem, f.eks på badet. Der kan vi be mens vi kler på oss om morgenen eller pusser tennene på kvelden. Når bønneplakater og lapper med bibelvers henger rett foran våre øyne midt i hverdagens kaos, er det lettere å huske på å stoppe opp i et lite minutt - og rette blikket mot Jesus.

31 bibelbønner å be over dine barn

Start i det små

Når det gjelder vaner, hevder forskere at det tar flere uker å forandre vaner. Det er ofte enklere å starte litt i det små, enn å bite over for mye med en gang, bli helt overveldet og mislykkes etter kun få dager. Bønneplakatene har vi derfor laget med dette som utgangspunkt: De skal være enkle, praktiske og fungere i hverdagen til småbarnsfamilier!

En bønn hver dag

Bønneplakatene gir deg en bønn for hver dag i måneden - 31 bønner totalt. Hver bønn tar kun 10 sekunder å be, men har kraft til å forandre liv fordi vi ber i Jesu navn!

Vi ber ut bibelvers og Guds sannheter over våre barn og vår ektefelle


Be ut bibelvers

Noen ganger er hodet vårt så fullt av tanker, at det kan være utfordrende å formulere lange bønner. Andre ganger vet vi rett og slett ikke hva vi skal be om. Da kan det være en hjelp å be ferdig skrevne bønner.

Vi har også funnet stor glede i det å be ut bibelvers. Da vet vi at vi ber etter Guds vilje, og vi kan be Guds evige sannheter over våre barn og vår ektefelle. Det gir håp! Hver bønn på våre plakater er skrevet med ett eller to bibelvers som utgangspunkt.


Praktisk og enkelt

Med tanke på småbarnsforeldre med fulle timeplaner, har vi trykket disse bønneplakatene på premium papp med cellofanert overflate, slik at de kan henge uten ramme på badet, soverommet eller kjøkkenet. Bruk papirklyper, kitt eller en plakatlist som oppheng. Praktisk og enkelt! 

Hver dag er en ny mulighet til å rette blikket mot Jesus i bønn

Januarsalg

Bønneplakatene våre er på salg nå i januar, og du kan kjøpe de i vår nettbutikk. Du får aller mest for pengene dersom du kjøper vår FAMILIEPAKKE 3 FOR 2. Og husk: I nettbutikken vår er det fri frakt!

Kjøper du får familiepakke - betaler du kun for to bønneplakater og får en gratis!



Gud hører bønn - og Han elsker deg og din familie


NB: Vi har copyright på alle våre plakater, så du har ikke mulighet til å kopiere dem for å dele ut til venner eller i menigheten din. Ta kontakt med oss dersom du ønsker å kjøpe inn mange plakater, så skal vi gi deg et godt tilbud: hjertehjemme@gmail.com

Relaterte artikler
Relaterte produkter

Meny

Innstillinger

Del